Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu

Stockholm

Door: Abram

Blijf op de hoogte en volg Milah, Abram en Aram

04 Juli 2014 | Zweden, Stockholm

Finn is er! Iedereen is blij, vooral Aram omdat er nu eindelijk iemand met hem wil voetballen. We staan op een rustige camping buiten Stockholm met zweden en noren naast ons die meeleven met de voetbalontwikkelingen. De noren komen uit Tromso en hebben nog wat tips voor onze reis door Noord Noorwegen.
Stockholm is een bruisende stad die met mooi weer lijkt te ontploffen: iedereen zit buiten op terrasjes, in parken, aan het zwemmen in de vele meren etc. Het is een groene stad met grote parken waar koningen hebben gewoond.
Finn en ik gaan op de fiets op pad de stad verkennen terwijl Abram en Aram naar de kapper gaan. Dat is nog een hele opgave omdat op zaterdag veel winkels dicht zijn.
Fietsend via Djurgarden (500 jaar oude eiken), de oude stad Gamla Stan (ketting eraf bij het naar wedstrijdje naar beneden fietsen van het paleis…) naar Norrmalm (nieuwe stad) en terug naar Ostermalm. En via de deliwinkel op Sodermalm terug naar de camping. Prachtig!