Kopenhagen en Oranje - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu Kopenhagen en Oranje - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu

Kopenhagen en Oranje

Door: Abram

Blijf op de hoogte en volg Milah, Abram en Aram

23 Juni 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Na ons bezoekje aan Aarhus hebben we de nacht doorgebracht in Skanderborg. Alvast een eindje naar Kopenhagen. Dat was nog wel een flink eind rijden. Op Funen, iets voorbij Odense hebben we gepicknickt bij een Viking huis. Daarna over Sjaelland overgestoken en aan het einde van de middag waren we op een grote, moderne camping aan de rand van Kopenhagen. Net op tijd voor de wedstrijd van Oranje tegen Chili?

Na een mooie overwinning tegen Chili en lekker nachtje slapen zijn we de stad in gegaan. Mooi weer. Lekker op t fietsje. Mooie stad. Af en toe zelfs een stukje Denemarken waar het iets minder geregeld en geordend is. Ook nog dat meisje op een rots in het water gezien. Aan het einde van de dag via een lange brug overgestoken naar Malmö.

• 10 Juli 2014 - 13:19

Fardo:

Leuke verslagen en leuke foto's! Ziet er allemaal erg relaxed uit.

Have fun!

XXX far

• 10 Juli 2014 - 14:22

Carolienvd Berg:

Lieve Abram,Milah Finn en Aram

Wat leuk om zo via de mail jullie een beetje te kunnen volgen.
    Jullie zullen inderdaad veel ontdekkingen doen en onverwachte dingen tegen komen.
    Zo te zien op de foto"s genieten jullie wel en wat is Aram groot geworden wat geven jullie
    hem te eten?? Wel nog een heel lief mannetje om te zien.
    De zon schijnt hier vandaag weer volop na veel regen gisteren.
    Dat maakt het leven altijd weer vrolijk
    Liefs Carolien

• 10 Juli 2014 - 21:33

Johannes:

Wat super leuk om jullie zo te zien reizen met plaatjes op de diverse plekken. En het ziet er inderdaad heel relaxed uit. Nu zijn alle perikelen van rond het vertrek wel zo'n beetje vergeten en lacht de noorderzon jullie tegemoet! Hier kunnen we opgelucht ademhalen nu Oranje geen WK kampioen meer kan worden en iedereen weer ontspannen verder kan met het gewone leven... En de zomerzon die warm en (vandaag) volop schijnt. Waar zitten jullie nu ongeveer? (nieuwe verslagen worden met spanning afgewacht)
    Liefs, OPAP/Johannes

• 15 Juli 2014 - 18:10

Momo/ Monica:

Lieve 4,

Het lijkt er op dat ik een beetje in dit rijtje pas/ hoor dus haast ik mij te zeggen dat ik zeer uitkijk naar meer leuke verhalen van jullie, want jullie leven is wel heel erg spannend, in de kano, 2x2 neem ik aan, kom op Finn, je kan het! De mais voor Aram staat in bloei, dus dat komt goed, tickets naar Helsinki geboekt, lid van de fly blue club, dus wat moet er in die koffer?23 kilo plus 10, moet lukken! Genieten en liefs, m.m.m.