Woensdag 18 juni - Reisverslag uit Hamburg-Mitte, Duitsland van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu Woensdag 18 juni - Reisverslag uit Hamburg-Mitte, Duitsland van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu

Woensdag 18 juni

Door: Abram

Blijf op de hoogte en volg Milah, Abram en Aram

18 Juni 2014 | Duitsland, Hamburg-Mitte

Beetje uitgeslapen. Rondgefietst in Bremen. Mooie stad. Niet groots. Beetje druilerig weer. ’s Middags doorgereden naar Hamburg. Daar een camping uitgekozen in de stad. Kortom, een veredelde parkeerplaats. Uitgebaat door een licht alcoholistische hypochonder met zijn zwaar alcoholistische eega, die een kennelijk nabije zenuwinzinking alleen nog kon voorkomen door zich uitermate ongeïnteresseerd op te stellen. Gelukkig waren we er om 17.30 uur: om 18.00 uur speelt Oranje tegen Australië. Een wedstrijd die we met vertrouwen tegemoet zagen na het voetbalfeestje tegen Spanje kort voor vertrek.

Gelukkig heeft de receptie een grote TV en een bar. Snel Aram eten geven en om 18.00 uur voor de buis. Wow, wat een eerste helft! 1-1. Even terug naar de camper voor Aram en dan de tweede helft. Helaas. Onze gastheer heeft besloten, dat één helft genoeg is en dat de receptie dicht kan. Feierabend.

Dan maar verder kijken via Internet er is immers WiFi op de camping (top!). Alleen … die blijkt een code te vereisen. Te verkrijgen bij de receptie. Feierabend, dus geen code. Dus geen voetbal. Via 3G het score verloop op NU.nl gevolgd. Morgen snel weg.