Lochem - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu Lochem - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Milah, Abram en Aram - WaarBenJij.nu

Lochem

Door: Abram

Blijf op de hoogte en volg Milah, Abram en Aram

16 Juni 2014 | Nederland, Lochem

Uiteindelijk zijn we vertrokken. Met de nadruk op uiteindelijk.
Het is pas één dag later dan gepland. De zorg en vertraging kwamen niet zozeer voort uit de voorbereidingen voor een verblijf van 3 maanden in een camper, maar vooral in het netjes achter laten van ons huis. We verhuren dat gedurende de zomer. Om 16.00 uur zouden de eerste Duitse gasten komen. Om 15.55 uur reden we weg. Meteen buiten Holysloot kwam ons een Duitse Audi tegemoet met 4 fietsen op het dak. Niet iedereen gaat kennelijk met een dag vertraging op vakantie.

De eerste stop was in Lochem, dus dat was makkelijk te halen. Precies rond etenstijd konden we aanschuiven. Op die manier is op reis gaan zeker aan te raden. Nog één keer in een echt bed slapen.